Choir Concert & Chanhassen

Hey allemaal!

In Amerika heb je naast alle gewone, saaie, lessen zoals algebra en geschiedenis, ook een aantal hele leuke vakken waar je uit kan kiezen. Een daarvan is choir, en omdat dit me wel heel erg leuk leek, besloot ik dit vak te kiezen. Afgelopen maandag hadden we ons eerste concert, het holiday concert, en gisteren zijn we naar dinner theatre Chanhassen geweest!

Het concert bestond uit allemaal kerstliedjes. Het Junior High choir zong er 4 en wij zongen er 5. Als afsluiter hebben we met beide groepen een liedje gezongen. Het was echt heel erg leuk om te doen en ik kijk nu al uit naar de volgende concerten!

 Gisteren was opnieuw een hele leuke dag. We zijn met het hele choir en de band naar Chanhassen geweest, een dinner theatre. Hier hebben we eerst heerlijk geluncht, en daarna genoten van Sister Act. Het was een heel erg gave show en een onwijs leuk school uitje!
IMG_0653.JPG

We zijn nu heel erg druk bezig met alle voorbereidingen voor kerst ( ik moet al mijn cadeautjes nog kopen, oops), en dinsdag na school begint de vakantie! Dit wordt mijn eerste Amerikaanse vakantie en mijn eerste Amerikaanse kerst, so I’ll keep you posted!

Leave a Reply

