Ik ben er nog hoor!

Hallo allemaal, long time no see. 

Ik heb de afgelopen 25 jaar al niks meer gepost hier, dus ik vond dat het wel weer tijd werd voor een update, want er is veel gebeurt sinds de laatste keer dat ik hier heb geschreven. Ik zal alles een beetje kort houden want anders wordt het wel heel erg lang.

EF Mankato

Eind januari organiseerde EF een skitrip naar Mankato voor alle studenten uit Minnesota en Iowa. Eigenlijk zou ik niet gaan, omdat ik dacht dat ik skiën niet leuk vond en omdat Mankato niet echt een trip voor me is- ik woon ongeveer 20 minuten van Mankato vandaan en kom er bijna elke week-, maar ik heb later besloten toch maar wel te gaan, maar dan niet te gaan skiën. En dat was een hele goede keuze! Ik heb een onwijs leuk weekend  gehad en een paar hele leuke mensen ontmoet, en wat groepsgenootjes uit New York weer gezien.

Field Trip

Iets minder dan een maand na de skitrip in Mankato, ben ik alsnog gaan skiën, maar deze keer met school. Gelukkig was ik het na al die jaren nog niet verleerd. Ik kwam er achter dat het eigenlijk toch stiekem wel heel erg leuk was.

IMG_0883

Into the woods

In Amerika doen de meeste scholen ook aan theater. Mijn school had in de herfst een toneelstuk, the miracle worker, en nu voor de lente hadden ze een musical op de planning staan. Ik was eigenlijk niet van plan auditie te doen, maar een van mijn vriendinnen heeft me toch weten over te halen. Achteraf ben ik heel blij dat ze dat gedaan heeft!

We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor ‘Into the woods’, en ik speel de rol van Rapunzel. Het is een beetje een raar verhaal, maar het is wel heel erg leuk om te doen en ik heb er ook heel erg veel plezier in!

IMG_0827

Nou dat was het wel weer zo’n beetje. Natuurlijk zijn er nog veel meer leuke dingen, maar daar komt later nog wel een keer een blogpost over!

Leave a Reply

